8 Ağustos 2015 Cumartesi

Sevdaya Yakarışlar - Yasin Fişne

(Karanfil Fanzin'in 14. sayısında yayınlanmıştır.)

Yürek ağırlığını ne zamandan beri taksimetreyle
ölçüyoruz be Sevda?
Ben kuruşlarımı tüketirken yollarda
Taksiye yetiremezken paramı
Dörtnala koşan hayallerim vardı.
Sen de dörtnala koşan hayallerimin seyisiydin.
Sevda
Başım çok ağrıyor
Derdimi anlatamıyor göğe köhne apartmanlar
Uçurtmalarımla mektup yolluyorum
Aniden çatıyor kaşlarını elektrik yutmuş kablolar.
Kaş demişken kaşların diyorum
Ne kadar da kara
Sevda
Senin bakışlarınla kirpiklerin keman çalıyorken
Ne kadar trajikomik bir hikaye,
Doktorun Farid Farjad dinleme yasağı
Tahliller, tamponlar ve sinir atakları
Kalp ağrıları, nefes darlıkları
Nefesim ağlıyor Sevda
Nefesim ağlıyor.
Donuksuyorum
Hükmen galip geliyor ameliyat masası
Seni görmeden
Seni bir kez daha görmeden
Olmaz diyorum olmaz
Sevda
Seni Seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder