2 Nisan 2015 Perşembe

Çok İstersek Olur Bence - Sümeyye Yöner

 (Karanfil Fanzin'in 8. sayısında yayımlanmıştır.)

ya unuttum, ya vazgeçtim bilmiyorum. hayallerim ötelendi, heveslerim elimden kaçırdığım kırmızı balon sanki..  kime izin verdim tüm bunları yapması için. sınırlarımı kime ihlal ettirdim de kendime gelemedim bir türlü.. bilmiyorum! şimdi, içimde yeniden yeşerttiğim gezme tutkum var. ufak bir valiz, belki üç beş kitap, kulaklığım, fotoğraf makinem.

sınır koyacak her şeye sırtımı dönüp gitmek istiyorum. bilmediğim dillerin olduğu ülkelere. bir göl kenarında, bir köprüde, bir değirmende bana öylesine tebessüm eden yaşlı amcaya tüm hayatımı anlatıp, beni anlamasa da dinleyişine şahit olmak istiyor.

mesela bir azeri’nin elinden çay içmek istiyorum. mostar köprüsünde, bir yetimin ağıtına kulak vermek istiyorum. bana ekmeğini veren türkmenistanlı kardeşimin gözlerinde paylaşma duygusunu tatmak istiyorum. vatanımı özlerken, ardımızda bıraktığımız vatanları ziyaret etmek istiyorum.

"çok istersek olur bence"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.