28 Aralık 2015 Pazartesi

Gerçek Arkası - Oğulcan Küçük

(Karanfil Fanzin'in 17. sayısında yayınlanmıştır.)

gün battı, ellerinin yüzü uyandı güne
sendin bütün yazların sıcak hatırası
ilk kez boyuna açtım ağzımı, sözü öğüttüm
aldım göğsüme uzattım zamanı, yollarda genişledi günahlar
her şeydi arkamda bıraktığım annesiz kedi
çare geldi sızladı avuçlarımda, bir kapadım, açılmadı
harflerden bir yol oldu anı, canıma sarktı ucundaki zehir
çıktım bir bir bütün yasların çevresine, en sondaki sendin
hiçbir şehri uyandırmadan giydim saatleri üstüme
bir daha geçtim zamanın çığlığından
sesinden önceydi hep ağrıların ya hani,
hatırladım da eledim kendimi dünyadan.
yetmemek dedim üç kez tekrar ettim içimden
et hecesi soluğuma dayandı. Ölüm dedi,
kaç kere azaltacak insanı
kaç insan çoğaltır ki bir doğum?
bebeğin ağzında bir yürek hayat,
güzelliğin üstünde örtülü bir cam
belleğin tepesinde ağır güneş…
baktım başlıyor gökte yine gün,
gittim geldim,
gittim geldim

her şey ısındı, eridi camlar
ben sana biraz daha yaklaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.