25 Haziran 2015 Perşembe

Dört Yapraklı Yoncanın Sekizinci Rengi - Yasin Fişne

(Karanfil Fanzin'in 13. sayısında yayınlanmıştır.)

Korkmuyorum masamdaki tepegözün ardına
Saklanan karanlıktan
Korksaydım susardım
Korksaydım bir bahçeye devlet kurup
Bir salıncağın üzerinde
Tükenmez bir kalemle
Sigara içen insan rolü yapardım
Korksaydım susardım gerçekten susardım
Kevaşeye maaş bağlayan devletimiz gibi
Afilli güneş gözlükleriyle bakardım dünyaya
Sen beni yine de ayakkabı keçene değişmezdin

Ama ben korkmuyorum yani susmayacağım
Defter kontrolü yapanlara inat
Yonca tarlalarında filizlenecek umutlarım
-Sen köpeğine tasma takmasan da-
Bir geceden yansıyan yedi renk düşecek satırlarıma
-Sen yüreğimin kırkta birini hesaplayamasan da-
Tam o sırada
Bir sille babandan
Konformist bir sille
Rengarenk satırlarıma
Allah’ım sana sığınırım karanlığın şerrinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.