6 Ağustos 2016 Cumartesi

Torna - Yasin Fişne


(Karanfil Fanzin'in 20. sayısında yayınlanmıştır.)

                                       Eskici Burak’a

ummayarak başlıyorum şiire
uyuyarak, ısıtarak sütümü yatmadan önce
devredip tüm hislerimi
bir kanunla duygulandırarak
vekil müsveddelerini
sırıdım yorganımı una bulanmış ipliklerle

ah ben kendime neler ettim
ah ben kendime neler ettim
ben kendimi çok tehdit ettim
tekzip ettim tecrit ettim
tahkime gönderdim
okulda gelecek kaygısını
sırtıma semer etti

ben ne delikanlılar gördüm kağıt üstünde başarılıydılar
kendi ayakları üstünde tepetaklak
şaplak kızarıklığı varsa suratlarında
torna bükmüşse bileklerini
pencere aralarına sürülmüşse kaşlarının siyahı
gökyüzü sıralanmışsa üst üste
kitaplıkları gibi
ya da yumrukları bulamamışsa hedefi
her rafta bir mahya
her hafta ölüm her lafta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.