6 Ağustos 2016 Cumartesi

Ak Sakadan Kan Aksa Donar Mı Damarların Hürriyet? - Ali Yılmaz

(Karanfil Fanzin'in 20. sayısında yayınlanmıştır.)

Atilla'ya, serinlik olsun diye

bembeyaz kan akıyor damarlarından
ansızın damlıyor kıvırıp dudağını
koşmuyor yürüyor yağmurda
etrafına biraz gururlu, biraz
acıyarak bakıyor

bir çocuk benimle konuştu, herhangi değil, kesin bir duruş
bir çocuk benimle yine konuşabilir, mümkün, yağmur yine yağabilir
şemsiyem olabilir veyahut tam tersi, yağmur her halükarda rahmettir
kanı ansızın kararabilir kızın, ansızın koşabilir
şemsiye kırılır, nasibi kalmaz yağmurdan

çünkü şarambol ilgi çekicidir, karambolde iman etmek mühim
nefret ettikçe daha da yaklaşır uçurum ve
"küfre yaklaştıkça inancım artıyor"  benim
çekip gitmek istiyorum, çekemiyorum, sindiremiyorum kendimi
zihnimde bir şeyler sürekli hareketli, pozisyon karambol
hala niçin on sekizimde şiir yazdığımı düşünüyorum

ben bir çocukla bir daha konuşmayabilirim,
konuşamayabilirim, toplayıp tüm zamanları toptan susabilirim
kendi kıyametimi finanse bile edebilirim, şarampol ilgi çekici
çocuk
"beni yeraltı sularına karşı iyi savun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.